من با انتخاب گزینه “قبول دارم”، آگاهی خود از تمامی موارد زیر و پذیرش کامل همه آن ها را اعلام می کنم.

الف- “ایران زاب” در صورت بروز هر یک از موارد زیر هیچ مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت:

۱. اشتباه من در وارد کردن اطلاعات تماس خود در این فرم شامل شماره تماس و آدرس ایمیل.

۲. محاسبه اشتباه و واریز مبلغ معادل ریالی نادرست.

۳.اشتباه در وارد کردن اطلاعات مربوط به پرداخت آنلاین ارزی در این فرم یا وجود ابهام در آن.

۴. عدم چک نمودن ایمیل (شامل فولدرهای Inbox و Spam) پس از طی شدن مدت زمانی که قرار است مطابق جدول زمانی زیر سفارشم توسط “ایران زاب” انجام شود تا بدین ترتیب از موانع یا اشکالات احتمالی در انجام پرداخت خود مطلع شوم.

۵. بروز هر گونه مشکلی در مسیر پرداخت که خارج از کنترل “ایران زاب” باشد. مثل عدم کار کردن لینک ارسال شده و یا مشکل در سایت دریافت کننده مبلغ.

ب. در صورت بروز هر یک از موارد ذکر شده در بند الف، مسئولیت هر گونه تاخیر یا اشکال در انجام سفارش من، ضرر و زیانی که به من یا به “ایران زاب” وارد شود و هر پیامد دیگری برای من یا “ایران زاب” ، به طور کامل بر عهده من به عنوان درخواست کننده می باشد.

پ. “ایران زاب” در صورت بروز هر گونه مشکلی در مسیر پرداخت فقط متعهد است از طریق ایمیل مراتب را به اطلاع من برساند و در صورت عدم دریافت رسید فارسی و انگلیسی و یا هر یک از اینها طی پنج ساعت بعد از ثبت سفارشم، می بایست ایران زاب را در جریان عدم دریافت رسید قرار دهم.

ت.جدول زمانی سایت “ایران زاب” که مطابق آن این سایت تعهد دارد پرداختم را به انجام برساند، به شرح زیر است و بدین ترتیب حق هرگونه درخواست سریعتر انجام شدن سفارش را از خود سلب می نمایم: به علت مشغله های تحصیل؛

  • درخواست هایی که به دست ما برسد، رسید آن حداقل از 1 ساعت و نهایت یک روز بعد، برای شما ایمیل خواهد شد.
  • انجام درخواست شما منوط بر دریافت مبلغ خرید شما، از سوی بانک و واریز آن به حساب ما می باشد.
  • سایر زمان ها و روزهای تعطیل: تا ۱۱ صبح اولین روز کاری بعدی و یا تا ۲۴ ساعت (هر کدام که زودتر باشند)

ث. در صورتی که قرار باشد مبلغی بابت این پرداخت به کارتهای “ایران زاب” ریفاند شود، معادل ریالی مبلغ ریفاند شده ظرف ۴ تا ۶ هفته و پس از کسر ۵ درصد کارمزد ریفاند به قیمت روز ارز (قمیت خریدِ صرافی های مجاز) به حساب من واریز می شود و از این رویه رضایت کامل دارم. ضمناً در صورتی که سایت “ایران زاب” اعلام کند که مبلغ مربوطه به کارت ریفاند نشده است، تمام مسئولیت عدم ریفاند شدن مبلغ بر عهده من است و سایت “ایران زاب” مسئولیتی در این رابطه بر عهده ندارد. باید توجه داشته باشید، ممکن است مقداری از مبلغ برگشتی شما بابت کنسل کردن توسط صاحب حساب، یا بانک ها و سایر موسسات مالی کسر گردد، این کسر مبلغ به هیچ عنوان به سایت ایران زاب مرتبط نخواهد بود. قبل از هرگونه ریفاند،ایران زاب را مطلع نمایید تا شماره حساب در اختیار شما قراردهد.

بسیار مهم: در صورت درخواست ریفاند و یا کنسل کردن و یا به هر نحوی که قرار است مبلغ خود را از دانشگاه یا موسسه وابسته دریافت کنید، می بایست حتما با پشتیبان ایران زاب هماهنگی لازم جهت دریافت مشخصات حساب بانکی انجام شود. حساب های پرداختی و حساب های ریفاند ایران زاب مطلقا با هم یکسان نیستند و اگر دانشگاه یا موسسه مورد نظر شما، مبلغ شما را به حساب پرداخت کننده عودت دهد، ما دسترسی به آن مبلغ نخواهیم داشت.

مدت زمان اعلان عودت وجه از طرف دانشگاه یا موسسه مورد نظر شما، حداکثر یک هفته بعد از پرداخت ریالی شما خواهد بود

در غیر اینصورت ایران زاب به هیچ عنوان مسئولیتی در قبال برگشت پول شما نخواهد داشت

ج.درصورت واریز مبلغ ریالی اضافی، لغو سفارش و یا هر دلیل دیگری که لازم باشد “ایران زاب” مبلغ ریالی را به حسابم واریز نماید( در صورتیکه تا لحظه کنسل کردن، تراکنش مربوطه انجام نشده باشد) این سایت حق دارد واریز ریالی را ظرف حداکثر ۲ روز کاری به انجام رساند.

خ. با توجه به سیستم بانکی، زمان لازم برای تایید پرداخت شما توسط صاحب حساب یک تا دو روز کاریی خواهد بود (شنبه و یکشنبه جزء روز کاریی محسوب نمی شوند)

ر. “ایران زاب” هیچ تعهدی نسبت به عدم پاسخگویی یا دیر جواب دادن دانشگاه، یونی اسیست و یا سایر حساب های مقصد نسبت به تایید پرداخت شما نخواهد داشت. این مشکل ممکن است به علت ترافیک کاریی صاحب حساب بوده و امکان پاسخگویی سریع مبنی بر واریز مبلغ توسط شما را نداشته باشند.

ز. ایران زاب این اختیار را دارد که بعد از ثبت سفارش شما و پرداخت ریالی شما، سفارش شما را انجام ندهد و مبلغ واریزی شما را به حسابتان بازگرداند.

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید و در صورت موافقت، آنها را تایید نمایید:

  1. من می دانم و قبول دارم که مطابق تصاویر ، فقط حق دارم با حساب کاربری به نام خودم در سایت ایران زاب پرداخت ریالی انجام دهم یا ثبت سفارش کنم.
  2. من می دانم و قبول دارم باید فقط با کارت بانکی یا حساب بانکی به نام خودم خرید اینترنتی کنم یا پرداخت ریال انجام دهم. پس نباید با کارت بانکی فردی دیگر (حتی همسر، فرزند، پدر، مادر، خواهر یا برادرم) پرداخت ریالی انجام دهم.
  3. من می‌دانم و قبول دارم که با توجه به عدم امکان بازگشت پول به کارت‌های هدیه، نباید با کارت‌های هدیه (که به حساب بانکی متصل نیستند و روی آن‌ها نام و نام خانوادگی من درج نشده است) پرداخت اینترنتی نمایم و در صورت انجام این کار، مسئولیت تبعات آن مثل تاخیر در بررسی صحت پرداخت ریالی من، تاخیر یا عدم امکان دریافت خدمات و تاخیر یا بروز مشکلات و موانعی برای دریافت مبلغ ریالی پرداخت شده، بر عهده اینجانب می‌باشد.
  4. من می دانم و قبول دارم که اگر حساب کاربری یا حساب/کارت بانکی که با آن پرداخت انجام می دهم به نام من نباشند یا نام و نام خانوادگی در این دو با هم یکسان نباشند، مسئولیت همه تبعات آن مثل عدم انجام سفارشم، بازگشت پول به حسابی که از آن دریافت شده است و نیاز به پرداخت ریالی مجدد یا لزوم ارائه مدارک جدید و غیره بر عهده اینجانب می باشد.
  5. من می دانم و قبول دارم که ایران زاب حق دارد که برای تایید هویت، مدارکی را از اینجانب دریافت کند و ممکن است لازم باشد که مراحلی را برای تایید هویت انجام دهم و در این رابطه خود را موظف به همکاری کامل با ایران زاب می دانم.

همه موارد بالا را به طور کامل مطالعه کردم و با آگاهی کامل آن ها را قبول دارم.

” برخی از قوانین برگرفته از سایت TehranPayment می باشد”