پس از پست کردن مدارک تحصیلی به آلمان و رسیدن مدارک، زاب از شما میخواهد که هزینه مربوطه را به حساب آنها واریز کنید. متاسفانه به علت تحریم های ظالمانه علیه کشورمان امکان پرداخت این هزینه به صورت مستقیم ازایران امکان پذیر نیست. از این رو، فرصت برای کاسبان تحریم باز است که با هزینه های گزاف و کارمزد های غیر منطقی این هزینه را برای متفاضیان پرداخت میکنند. مجموعه ایران زاب جهت تسهیل این فرایند و کوتاه کردن دست این گونه افراد و موسسات پرداخت هزینه زاب را با حداقل کارمزد برای شما انجام خواهد داد.

برای پرداخت این هزینه میتوانید وارد صفحه پرداخت هزینه زاب شوید و مطابق شکل زیر اطلاعات خود را وارد کنید. سپس فاکتور مورد نظر را پرداخت کرده منتظر پرداخت ارزی بمانید. معمولا این فرایند بین یک ساعت تا یک هفته کاری زمانبر خواهد بود. توجه داشته باشید که مجموعه ایران زاب همواره تلاش میکند که پرداخت ارزی در سریع ترین زمان انجام شود ولی در صورتی که برای دریافت رسید عجله دارید و در شرایط اضطراری قرار دارید با پشتیبانی تماس بگیرید تا در صورت امکان پرداخت شما را با اولویت بیشتری انجام دهند. پس از انجام پرداخت ارزی مجموعه ایران زاب رسید پرداختی را از طریق ایمیل به شما ارسال میکنند. طبق درخواست زاب، نیازی به ارسال رسید نیست زیرا باتوجه به رفرنس نامبر ثبت شده در رسید واریز متوجه واریز شما میشوند و ظرف مدت هفت روز کاری در آلمان، پرداخت شما را تایید و فرایند ارزیابی مدارک شما را شروع میکنند.

در صورتی در درمورد پرداخت هزینه زاب سوالی دارید میتوانید با پشتیبانی ایران زاب به شماره 02128425581 داخلی 2 و یا در تلگرام @IranZabSupport ارتباط برقرار کنید.

فرم پرداخت هزینه زاب
پرداخت هزینه زاب